021 521 860 ili 064 13 83 454 [email protected]

Uslovi kupovine i način rešavanja reklamacija

Podaci o prodavcu

SZTR Elteh In

Tel/Fax: 021 521-860
Mobilni: 064 1383-454 – Viberbroj
Email: [email protected]
Adresa: Temerinska 7, 21000 Novi Sad, Srbija

PIB: 103361575
Matični broj: 56631577

Radno vreme prodavnice

radnim danom: 08:30-17h, subotom:08:30-13h, Nedeljom ne radimo

Opšte informacije

Nakon prijema narudžbe putem sajta, prodavac je obavezan da izvrši telefonsku potvrdu i obavesti potrošača o svim bitnim informacijama za dostupnost, isporuku i način plaćanja koje je izabrao potrošač prilikom naručivanja. Elteh In se obavezuje da naručene proizvode isporuči ispravne i u predviđenom roku (samostalno ili kurirskom službom). Svi naručeni artikli se isporučuju na adresu potrošača. U slučaju bilo kakve promene, dužni smo da obavestimo potrošača prilikom telefonske potvrde narudžbe. Sva dodatna pitanja u vezi proizvoda, cena ili isporuke možete nam postaviti i putem telefona na broj 021/521-860 ili e-maila na adresu: [email protected] Biće nam zadovoljstvo da Vam pomognemo. Kupac poručivanjem daje saglasnost za kontakt kroz sve raspoložive kanale komunikacije na osnovu podataka koje je ostavio, dok se drugačije ne izjasni, što može uraditi u bilo kom momentu.

Način kupovine

Za kupovinu putem sajta “domoprema” nije potrebno logovanja.

Kad otvorite stranicu odredjenog proizvoda ukoliko zelite da ga porucite kliknete na polje “dodati u korpu”, tako za svaki sledeci proizvod ukoliko zelite poruciti vise proizvoda. Po dodavanju proizvoda u korpu pojavljuje se obavestenje da je proizvod uspesno dodat u korpu posle cega mozete da se vratite i nastavite kupovinu. Kada se zavrsi sa odabirom artikala klikom na polje “pregled korpe” na ekranu se pojavljuju odabrani artikli i ukupan iznos porucene robe. Takodje, u svakom trenutku prilikom odabira artikala mozete kliknuti na ikonicu “korpa”(u gornjem desnom uglu ekrana) i pregledati koje ste artikle odabrali. Pre nego sto kliknete na polje “nastavite narucivanje” mozete promeniti kolicine ili ukoliko zelite izbaciti nesto iz korpe to mozete sada uciniti jednostavnim klikom na crveni krstic kod svakog proizvoda. Posto ste odabrali polje “nastavite narucivanje” sledeci korak je ostavljanje Vasih podataka koji su potrebni za komunikaciju i slanje robe. Nakon toga, ukoliko je Vas izbor placanje pouzecem, kliknite na ikonicu “naruci” i porudzbenica ce nam biti prosledjena dok cete Vi u roku od par minuta dobiti automatski generisanu poruku da je porudzbenica primljena. Ukoliko zelite da platite nalogom za prenos ili cete po robu doci licno u prodavnicu to mozete napisati u polje “napomena o narudzbini”.

Cene i lager

Sve cene na ovom sajtu iskazane su u dinarima. PDV je uračunat u cenu. Svi artikli prikazani na ovom sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva se da su svi dostupni u svakom trenutku na našem lageru. Ukoliko proizvod ima oznaku “nema na stanju” ne znaci da ne moze biti dostupan u vrlo kratkom roku. Trenutnu raspoloživost možete proveriti pozivajući telefon naše prodavnice.

Isporuka i placanje

Po prijemu porudzbenice kupcu se salje automatski generisana poruke e-pošte odmah nakon obrade porudžbine.

U najkracem roku(najvise jedan dan), ukoliko je moguce slanje porucene robu kurirskom sluzbom, obavestavamo Vas putem e-mail adrese i telefonskim pozivom kada saljemo robu i kada bi mogli ocekivati kurira. Kod plaćanja pouzećem(bice vam prvo ponudjeno prilikom kreiranja porudzbenice) robu plaćate prilikom preuzimanja. Kurirskom sluzbom saljemo pakete do 50 kg tezine po paketu.Treba znati da je moguce zbirno pakovanje robe(npr. Baterije se mogu staviti u ormaric i posalti kao jedan paket), o cemu cemo Vas obavestiti tako da tacno znate koliko ce Vas kostati isporuka. Robu koju imamo na stanju cemo poslati u najkracem mogucem roku i o tome Vas obavestiti tako da znate kada da ocekujete kurira, najcesce je potreban 1-3 dana da Vam roba bude dostavljena. Roba koja je lomljiva( tus kabine, sanitarija, ogledala…) pakujemo pored fabrickog pakovanja u stiropor i karton i obmotavamo strec folijom. Prilikom preuzimanja robe od kurira nasa molba za Vas je da paket raspakujete u naredna 24h sata i ako ima nekih ostecenja nama prijavite, ako je moguce prilozite i fotografije kako bi Vam sto pre nadoknadili stetu a mi kasnije istu mogli naplatiti od kurira.

Troskovi kurira se placaju kuriru prilikom preuzimanja robe u gotovini. U tablici mozete pogledati cene kurirske sluzbe BEX, kojom najcesce saljemo robu. Takodje mozemo poslati i drugom kurirskom sluzbom ukoliko Vama vise odgovaraju njihovi uslovi.

1do 0.5 kg300.00 din
2do 1 kg350.00 din
3do 2 kg420.00 din
4do 5 kg530.00 din
5do 10 kg700.00 din
6do 15 kg900.00 din
7do 20 kg1,000.00 din
8do 30 kg1,150.00 din
9do 50 kg1,550.00 din
u cenu je ukljucen pdv

Plaćanje uplatom na žiro račun

Svoju narudžbu možete platiti direktnom uplatom na žiro račun sztr Elteh In. Potrebno je da u napomenu prilikom kreiranja prudzbenice napisete da zelite placanje izvrsiti uplatom na racun ili da nam telefonski prilikom naseg poziva za potvrdu porudzbine kazete da zelite uplatom na racun izvrsiti placanje i mi cemo u najkracem roku na vasu e mail adresu poslati predracun za uplatu. Plaćanje možete izvršiti standardnom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci, ili putem Interneta ako imate Internet pristup svom računu (web banking). U tom slucaju kuriru placate troskove dostave prilikom preuzimanja paketa.

Dostavu za Novi Sad vrsimo svakodnevno nasim prevozom i ne naplacujemo.

Moguce je porucenu robu preuzeti i u nasoj prodavnici, u tom slucaju u napomenu prilikom porucivanja preko sajta ili telefonski kad Vas budemo kontaktirali, treba izjaviti da zelite licno preuzimanje u prodavnici. Roba ce u najkracem mogucem roku biti spremna za preuzimanje i u tom slucaju mozete platiti, pored gotovine i naloga za prenos, i platnim karticama – visa – master – maestro i dinacard.

Zaštita privatnosti

Elteh In se obavezuje na privatnost Vaših ličnih podataka koji će biti korišćeni isključivo u svrhe kupovine na našem web sajtu. Svi podaci o potrošačima/posetiocima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima. Svi zaposleni u Elteh In odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Saobraznost

sztr Elteh In je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 2. godine od dana prelaska rizika na potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, može se pretpostaviti da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika na potrošača. sztr Elteh In je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač nakon što je kontaktirao i obavestio sztr Elteh In o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva otklanjanje nesaobraznosti, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe. Potrošač ima pravo da zahteva zamenu, odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se posle prve opravke pojavi, a ponovna opravka je moguća samo uz izričitu saglasnost potrošača. U slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti, trgovac snosi troškove povraćaja robe. Roba se šalje sa kurirskom službom ili sztr Elteh In direktno dolazi po nju.

Garancija

Garancija je svaka izjava kojom njen davalac daje obećanje u vezi sa robom, i pravno je obavezajuća pod uslovima datim u izjavi. Garantni list je isprava u pisanom ili elektronskom obliku, koja sadrži sve podatke iz garancije, navedene na jasan i čitljiv način, lako razumljivim jezikom. Garantni list treba da sadrži: naziv i adresu davaoca garancije, kao i naziv i adresu trgovca, datum prodaje robe potrošaču, podatke koji identifikuju robu (model, tip, serijski broj…), trajanje garantnog roka i prostorno važenje garancije. Svaki garantni list treba da pruži informacije o sadržini garancije, uslovima i postupku ostvarivanja prava iz garancije. Kod garancije važe garancijski uslovi koji su navedeni u garancijskoj izjavi priloženoj uz svaki aparat. Garancija ne isključuje niti utiče na prava potrošača u vezi sa saobraznošću robe ugovoru. Pri zaključenju ugovora o prodaji robe i oglašavanju povodom prodaje, trgovac je dužan da se uzdrži od upotrebe izraza ’garancija’ i izraza s tim značenjem, ako po osnovu ugovora o prodaji potrošač ne stiče više prava nego iz zakonske odgovornosti trgovca za nesaobraznost robe ugovoru. Servisiranje van garancije je obezbeđeno za proizvode na period od 7 godina, ako Zakon ne predviđa drugačije

Pravo potrošača na odustanak od ugovora

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga. Rok od 14 dana računa se od trenutka kada roba dospe u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik. Ukoliko narudžba sadrži više proizvoda koji se ne isporučuju istog datuma, rok od 14 dana počinje da teče kada poslednje naručena roba dospe u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik. Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora popunjavanjem ’Obrazca za odustanak’. ’Obrazac za odustanak’ proizvodi pravno dejstvo od dana kada je popunjen poslat trgovcu putem elektronske poste ili kurira. U slučaju da potrošač odustane od narudžbe i raskine ugovor zaključenog na daljinu, potrošač je dužan da snosi troškove povraćaja robe, lično ili slanjem kurirskom službom. Novac ce kupcu biti vracen po prijemu robe na isti nacin na koji je proizvod i placen osim ako kupac ne insistira na drugi nacin a da to ne povecava troskove prodavcu. Obrazac za odustanak od ugovora prodavac je duzan poslati uz svaki racun koji prati robu porucenu putem web shop-a. Takodje obrazac mozete preuzeti OVDE.

Troškove zamene robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

PRAVILNIK
o načinu i postupku rešavanja reklamacija potrošača

Opšte odredbe

Član 1.

Ovim Pravilnikom bliže se uređuju način i postupak rešavanja reklamacija potrošača u slučaju nesaobraznosti/nedostatka prodate robe odnosno proizvoda, kao i druga pitanja od značaja za zaštitu potrošača.

Član 2.

Potrošač ima pravo na reklamaciju na način regulisan odredbama ovog Pravilnika i Zakonom o zaštiti potrošača.

Član 3.

Na sve odnose koji se tiču prava i zaštite potrošača a nisu regulisani ovim Pravilnikom shodno se primenjuju odredbe Zakona o zaštiti potrošača, Zakona o trgovini, Zakona o obligacionim odnosima, Zakona o fiskalnim kasama i relevantnim propisima.

Član 4.

Na robi/proizvodu u prodaji, koja služi kao izložbeni primerak mora da stoji oznaka ”uzorak” ili ”nije za prodaju”.

Ako se u prodaji nalazi roba/proizvod sa nedostatkom, ona mora biti fizički odvojena od ostale robe/proizvoda sa jasno istaknutom oznakom ”roba/proizvod sa nedostatkom”.

Saobraznost robe

Član 5.

Pretpostavlja se da je isporučena roba/proizvod saobrazna ugovoru:

  1. ako odgovara opisu koji je dao prodavac, i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;
  2. ako ima svojstva za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;
  3. ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
  4. ako po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.

Član 6.

Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača (kupca).

Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača (kupca), pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.

Prava i obaveze potrošača i prodavca

Član 7.

Potrošač (kupac) mora biti obavešten o obimu, uslovima i načinu reklamacije robe/proizvoda, gde i kome se podnosi reklamacija, kao i ostalim odredbama Pravilnika a u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

U svim maloprodajnim objektima na vidnom mestu treba istaći obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija, sa informacijom o licima ovlašćenim za prijem reklamacija u toku radnog vremena maloprodajnog objekta.

Član 8.

Potrošač nema pravo na reklamaciju ako se utvrdi da su nedostaci na robi/proizvodu nastali njegovom krivicom usled nepridržavanja uputstva za upotrebu proizvoda odnosno ako proizvod nije korišćen i održavan u skladu sa deklaracijom na robu/proizvodu.

Potrošač nema pravo na reklamaciju ako roba nema nedostataka (saobrazna je ugovoru o prodaji).

Potrošač ne može da raskine ugovor ukoliko je nesaobraznost robe neznatna.

Potrošač nema pravo na reklamaciju robe/proizvoda ako nema dokaz (fiskalni isečak, slip, administrativnu zabranu) da je proizvod kupljen u maloprodajnom objektu gde se reklamira u zakonom propisanom roku.

Postupak rešavanja reklamacije

Član 9.

Potrošač (kupac) reklamaciju može izjaviti usmeno, u prodajnom objektu u kojem je robu kupio ili Službi reklamacija prodavca, usmeno, telefonom, pisanim putem ili elektronskim putem (putem mejla).

Potrošač (kupac) reklamaciju može izjaviti isključivo uz dostavu fiskalnog isečka, odnosno računa o kupljenoj robi, ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i dr.)

Član 10.

Prodavac ne može za rešavanje reklamacije potrošača uslovljavati dostavljanjem ambalaže robe/proizvoda.

Nemogućnost dostavljanja ambalaže ne može biti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti robe/proizvoda.

Član 11.

Ovlašćeno lice u maloprodajnom objektu ili ovlašćeno lice Službe reklamacija prodavca u zavisnosti od toga gde je reklamacija podneta su dužni da potrošaču, prilikom prijema reklamacije, izdaju Potvrdu o prijemu reklamacije.

Potvrda o prijemu reklamacije se izdaje u 2 primerka:

  • 1 primerak za potrošača (kupca)
  • 1 primerak koji ostaje u maloprodajnom objektu ili Službi reklamacija prodavca

Ukoliko reklamaciju nije moguće rešiti na licu mesta, kopija primerka koji ostaje u maloprodajnom objektu šalje se Službi reklamacija prodavca.

Potvrda o prijemu reklamacija se overava pečatom i potpisom ovlašćenog lica.

U svim maloprodajnim objektima potrebno je obezbediti obrasce Potvrde o prijemu reklamacije.

Član 12.

Prodavac je dužan da vodi evidenciju primljenih reklamacija i da je čuva najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacije potrošača.

Evidencija o primljenim reklamacijama vodi se u elektronskom obliku i sadrži naročito podatke o podnosiocu i datumu prijema reklamacije, podatke o robi (naziv, šifra artikla, cena), kratkom opisu nesaobraznosti i zahtevu iz reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluci o odgovoru potrošaču, datumu dostavljanja te odluke, ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio potrošač, načinu i datumu rešavanja reklamacije, kao i informacije o produžavanju roka za rešavanje reklamacije.

Član 13.

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronski, odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju.

Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije.

Rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije.

Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u navedenom roku, dužan je da o produženju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciju primljenih reklamacija.

Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Član 14.

Potrošač (kupac) koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti robe, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost bez naknade, opravkom ili zamenom, ili da raskine ugovor tj. da traži povraćaj novca.

Potrošač ima pravo da bira da nesaobraznost robe otkloni opravkom ili zamenom.

Svaka opravka ili zamena se mora izvršiti u primerenom roku i bez značajnijih neugodnosti za potrošača, uzimajući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje ju je potrošač nabavio.

Ukoliko otklanjanje nesaobraznosti u smislu prethodne rečenice nije moguće ili ako predstavlja nesrazmerno opterećenje za trgovca, potrošač može da izjavi da raskida ugovor.

Član 15.

Potrošač je dužan da se pridržava svih uputstava iz deklaracije i uputstva za upotrebu u pogledu namenske upotrebe proizvoda, njegovog održavanja i sl.

Član 16.

Ovlašćeno lice maloprodajnog objekta ili Službe reklamacija prodavca, sve podatke o prispelim reklamacijama, kao i o načinu njihovog razrešenja unosi u Knjigu evidencije reklamacija kupaca koja se vodi elektronski.

Ovlašćeno lice maloprodajnog objekta je dužno da primi reklamaciju i ukoliko nije u mogućnosti da je reši na licu mesta, istu odmah prosledi Službi reklamacija prodavca radi daljeg vođenja postupka i rešavanja reklamacije.

Služba reklamacija prodavca odlučuje odmah, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije.

O odluci o reklamaciji ovlašćeno lice obaveštava potrošača pisanim putem, slanjem obaveštenja preporučenom poštom ili elektronskim putem.

Član 17.

Ovlašćeno lice službe reklamacija prodavca odnosno ovlašćeno lice u maloprodajnom objektu može doneti odluku:

  1. Da se nedostatak na proizvodu otkloni uz saglasnost kupca
  2. Da se kupljena roba zameni novom ili sličnom
  3. Da se vrati plaćeni iznos kupcu prema fiskalnom isečku

Član 18.

Svi troškovi koji nastanu po osnovu osnovane reklamacije padaju na teret Prodavca.

Ukoliko se ispostavi da je reklamacija neosnovana, troškove vraćanja proizvoda snosi Kupac.

Ovlašćenja i odgovornosti

Član 19.

Ukoliko prodavac i potrošač (kupac) ne mogu da reše potrošački spor rešavanje spora je u nadležnosti nadležnog suda.

Ukoliko dođe do spora preko nadležnog suda ili spor bude pokrenut na osnovu prijave nadležnog inspektora zbog nepravilnog i neblagovremenog postupka prema potrošaču (kupcu), odgovorno lice u smislu ovog Pravilnika je ovlašćeno lice maloprodajnog objekta i/ili Službe reklamacija prodavca, u zavisnosti od konkretnih okolnosti svakog pojedinačnog slučaja.

Ostale odredbe

Član 20.

Ovlašćeno lice u maloprodajnom objektu i ovlašćeno lice Službe reklamacija prodavca dužni su da vode evidenciju za svaku reklamaciju, po svim elementima za svaki mesec.

Član 21.

Rešene reklamacije, za koje je izdat novi proizvod, odnosno dat nalog za povraćaj kupovnog iznosa, dostavljaju se sa uz odgovarajuću dokumentaciju Poslovnoj jedinici – prodavnici na koju se reklamacija odnosila i Finansijskom sektoru.

Prelazne i završne odredbe

Član 22.

Ovaj Pravilnik objavljuje se na oglasnoj tabli društva i stupa na snagu osmog dana od dana njegovog objavljivanja.

Danom stupanja na snagu ovog Pravilnika prestaje da važi Pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacija za robu od 22.11.2011. godine